!!!بيا تو پشيمون نمي شي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://www.3noqte.com/main/images/stories/ali/aroos.jpg

ازدواج تاثیر زیادی روی مردان می‌گذارد و رفتار آن‌ها را بهتر می‌کند.
دانشمندان آمریکایی متوجه شدند مردانی که ازدواج کرده‌اند برخورد بهتری دارند و کم‌تر باعث بروز مشکلات اجتماعی می‌شوند. اولین دلیل این است که ازدواج کمک می‌کند مردان به مرور زمان کیفیت رفتار خود را بهتر کنند، دلیل دوم نیز این است که در اصل مردان خوش‌رفتار زودتر از دیگران به فکر ازدواج می‌افتند.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که علائمی از بدرفتاری را از خود نشان می‌دهند خصوصا آن‌هایی که دارای ناهنجاری‌های اجتماعی هستند بعد از ازدواج بهبود بسیار زیادی در شیوه برخورد آن‌ها با دیگران مشاهده می‌شود. از جمله این مشکلات می‌توان به رفتارهای جرم‌خیز، دروغگویی، خشونت و پیشمان نشدن بعد از انجام کار خلاف اشاره کرد.


 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : hamidreza

چرا دکمه آقایان سمت راست و خانم ها چپ است؟


چون بیشتر مردم با دست راست کار می کنند به همین سبب دکمه های لباس را سمت راست میدوزند تا افرادی که به اصطلاح راست دست هستند به آسانی بتوانند دکمه های لباس خود را باز کرده یا ببندند. البته این موضوع در مورد لباس های مردانه کاملا صادق است اما بانوان چطور؟

چرا با آنکه بیشتر خانم ها مانند آقایان راست دست هستند دکمه لباسشون سمت چپ دوخته شده است؟
برای پاسخ به این پرسش باید عقربه های زمان را به عقب بچرخانیم و به گذشته های دور برویم. یعنی زمانیکه نخستین بار دکمه لباس ساخته شد و این دکمه کالایی لوکس و گرانبها به شمار می رفت و تنها مردمان طبقه مرفه اجتماع استطاعت خرید آنرا داشتند. این در حالی بود که زنان اشرافی در آن زمان هیچگاه لباس خود را شخصا به تن نمی کردند بلکه خدمتکاری داشتند که این کار را برایشان انجام می داد.

چون خدمتکار برای بستن یا گشودن دکمه لباس بانوی خود می بایستی مقابل او قرار می گرفت دوزندگان لباس زنانه معمولا دکمه لباس را در سمتی قرار می دادند که خدمتکار بتواند به راحتی با دست راست خود آنها را باز کرده یا ببندد! از این رو دکمه لباس زنان را سمت چپ می دوختند.

هر چند امروزه استفاده از دکمه عمومیت یافته و دیگر از آن خدمتکاران کمر باریک خبری نیست با این حال هنوز هم این اصل به قوت خود باقی مانده و دکمه های لباس های زنانه سمت چپ دوخته می شود.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : hamidreza

http://www.iranchef.com/learning/_/breaded_chicken_nuggets-photo.jpg

خیلی وقت ها که خسته از کار و ترافیک روزانه به خانه برمی گردم دیگر نایی برای پخت و پز ندارم. به همین دلیل ترجیح می دهم یک غذای ساده و سبک درست کنم تا وقت بیشتری برای خواب و استراحت داشته باشم...

انواع فرآورده های گوشتی مانند ناگت های مرغ، میگو و ماهی، همبرگر، جوجه کباب آماده یا حتی کباب لقمه و فیله آماده مرغ و شنیسل، جزو خوراکی هایی هستند که همیشه در سبد خرید خانواده ما جای دارند چون زمان زیادی برای آماده کردن شان لازم نیست. اما برای اینکه بهتر با خوب و بد این محصولات آشنا شویم، گفت و گویی داشته ایم با دکتر آراسب دباغ مقدم، متخصص صنایع غذایی که این گفت وگو می تواند برای طرفداران این محصولات غذایی نیز مفید باشد.


 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : hamidreza

http://eghtedar.com/fa/wp-content/uploads/2010/10/nan.jpg

آیا می دانید چه قسمتی از نان را نباید خورد و به چه دلیل می باشد ؟ خوردن این قسمت از نان برای سلامتی شما بسیار خطرناک است و ...


 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : hamidreza
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : hamidreza
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : hamidreza
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 574
بازدید ماه : 814
بازدید کل : 74245
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



Alternative content